נעצרה חולית מחבלים שפעלה בהכוונה מלבנון

קובי פינקלר No Comments on נעצרה חולית מחבלים שפעלה בהכוונה מלבנון

הותר לפרסום כי בפעילות משותפת של שירות הביטחון הכללי וצה"ל, נעצרו בחודשים האחרונים מספר פלסטינים תושבי יהודה ושומרון שתכננו לבצע פיגועים כנגד אזרחים ישראלים, זאת בהנחייתו של עלאם כעבי, פעיל החזית העממית השוהה בלבנון. בחקירתו של אחד המחבלים עלה, כי תכנן לבצע פיגועים ולעמוד בראש חולייה צבאית שתפעל באזור ג'נין.

צילום: Atia Mohammed/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הותר לפרסום כי בפעילות משותפת של שב"כ וצה"ל נעצרו בחודשים האחרונים מספר פלסטינים תושבי יהודה ושומרון אשר תכננו פיגועים כנגד אזרחים ישראלים, זאת בהנחייתו של עלאם כעבי, במוצאו משכם, פעיל החזית העממית אשר גורש לרצועת עזה במסגרת עסקת שליט ועדכנית שוהה בלבנון.

עלאם כעבי מוביל פעילות טרור בשטחי יהודה ושומרון, במסגרתה הוא מגייס פעילי טרור פלסטינים, שחלקם אף מקרב קרובי משפחתו, לטובת ביצוע פיגועים כנגד ישראלים.

במסגרת זו נחקרו בשב"כ מספר פעילים בניהם, מראד כעבי, תושב מחנה הפליטים בלאטה שבשכם, קרוב משפחתו של עלאם וחאלד אבו אלהיג'א, תושב ג'נין.

בחקירתו בשב"כ של מראד כעבי עלה כי הונחה על ידי עלאם לבצע פיגועי ירי. במסגרת החקירה הוסגרו שני נשקים מסוג M16 שהיו ברשות הפעילים. בחקירתו של חאלד אבו אלהיג'א, עלה כי גויס על ידי עלאם לבצע פיגועים ולעמוד בראש חולייה צבאית שתפעל באזור ג'נין. בגין עבירות חמורות אלו, הוגשו כנגד השניים כתבי אישום בבית המשפט הצבאי בשומרון.

בנוסף למראד כעבי ולחאלד אבו אלהיג'א, נעצרו פלסטינים נוספים שפעלו לקדם פעילות טרור בהנחיית עלאם.



0 תגובות